lördag 15 september 2012

Bling it yourself

I min lista om vad jag vill göra (bland annat) i pysselväg under den här hösten, fanns det med på agendan att tillverka lite smycken. Jag har fått för mig att jag tycker det är vansinnigt coolt med massor med armband tilsammans. Jag är kanske lite sen men jag har gått och letat snygga armband länge och när jag väl hittar något jag tycker är snyggt så inser jag att om jag skulle köpa det jag hittade så skulle jag ruinera mig. Men så fick jag en idé (hur det kommer sig att det inte var min första impuls, varken kan jag förstå eller förklara), jag kan göra mina armband själv!

Till råga på allt så hittade jag inspiration på kära Pinterest, så klart. Men även här hos Helena!


Och eftersom det var så kul och Lill-Fisan och hennes pappa var ute och lekte så passade jag på att göra halsband till samma "kollektion".

3 kommentarer:

Kristina sa...

Snygga! Gör till mig med :D

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Mycket snyggt!
Jag har länge funderat på att göra något "passerkortshängarhalsband". Men det stör mig att vi har knallblåa passerkort så det kommer inte att bli nån bra helhet ändå...

Malin på pastill.nu sa...

De är verkligen jättefina, och så passar de så rackarns bra till din favvotop!