söndag 4 november 2012

Möt draken Draken

Ja! Nu är jag tillbaka efter ett lååångt uppehåll. Det fanns två skäl till detta uppehåll, ett var att att livet höll ett helt vansinnigt tempo i det här hushållet så vi har knappt haft tid att tänka på vad som ska hända nästa dag. Det andra var att jag har varit så galet upptagen med att virka så jag har liksom inte velat ta mig tid till att fotografera, redigera och blogga om mina alser. Med det sagt vill jag presentera draken Draken.


Jag är väldigt stolt över draken, för jag har gjort honom helt själv! Inget mönster utan jag har bara kört på. Det betyder att han är lite knölig och osymmetrisk på sina ställen men han är ändå så himla go och fin att det inte gör något. Draken hann knappt bli ihopsatt förräns han var adopterad och fick ingå i de utvaldas skara.


Det var faktiskt en av de svårast fotograferingarna jag har gjort för det fanns någon där som bestämde helt och hållet hur draken skulle stå, äta eller sova. Jag fick inte röra!


Så det var bara att snällt fotografera i den posen som gavs. Fast det blev inte så tokigt.

2 kommentarer:

Linda/Candygirl sa...

Gud så söt... och vilka underbara färger.

Kristina sa...

Jättefina kort :) Sötnöten var med på ett hörn där :) puss på er!