söndag 27 januari 2013

All time favorites.

Jag inser att jag är sjukt sent ute med att önska 2013 välkommen. Det är också lite betänkligt att det senaste inlägg jag gjorde är det med bilder på röda julgranskulor i en lampa... Kan säga att de har åkt ner för länge sedan.

Jag har också insett att jag borde gjort som alla andra bloggare och visa någon form av årskrönika, men det tror jag att jag struntar i.

Istället för att blogga har jag roat mig med att virka. Jodå, handen är som ny och även om jag inte vågar gå helt "all in" så har jag lyckats slutföra och påbörja en hel del projekt. Jag har också roat mig med att kolla statistiken för den här bloggen. Så istället för ett "Mitt 2012" tänkte jag bjuda på ett "best of, ever". Jag tänkte helt enkelt visa upp de 4 pysselinlägg som har genererat flest visningar i den här bloggens historia.

Håll till godo!

På plats nummer 1 kommer Oslagbar frukost med papperspiff. Det här inlägget har helt galna (för mig, jag inser att vissa av er tycker att mina siffror är lite gulliga) 625 träffar. Jag tror jag fick 90% av dessa träffar under 3 dagar. Jag kan säga att Fröken Pyssel har en helt sjuk genomslagskraft!


På plats nummer 2 har vi skräckens tårta. En läskigt blodig historia till en liten kille som fyllde 6 år.


På tredjeplatsen kommer Lill-Fisans taklampa som jag piffat till med lite decoupage.


På fjärdeplatsen har vi faktiskt en av de saker jag är mest stolt över, mitt novemberpyssel. Mina små virkade tomtar som jag har hittat på mönstret till helt själv!


Hoppas ni alla får ett fantastiskt 2013 och att början inte har varit så himla pjåkig.





1 kommentar:

Malin på pastill.nu sa...

Statistik är roligt :-D Älskar tomten, och min present såklart! <3