måndag 17 december 2012

Världens bästa jobb

Jo, jag tycker jag har världens bästa jobb just nu. Visst, är mina arbetsuppgifter asroliga, jag får åka omkring hela dagarna och snacka skit med folk eller snacka skit med dem i telefon. Fantastiskt!

Men det är inte det som är det fina. I huset där jag sitter huserar även en känd plockgodisgrossist, de brukar ha fredagsförsäljning. Trevligt! Lite längre ner på gatan huserar en annan känd chokladtillverkare och, hör och häpna, även dem har utförsäljning såhär till högtider. På onsdag är det sista arbetsdagen för året och då bär det av till chokladtillverkaren. Fast prettomänniskan i mig säger att jag bör göra som tomtens dotter istället.

Ikväll har jag begärt tillgång till vår dator med bildbehandlingsprogram, för nu har jag faktiskt saker att visa er.

Inga kommentarer: