fredag 7 september 2012

Men igen!?

Alltså, jag har skrivit om det förut men nu är jag tvungen igen. Kan man verkligen ha så stora pungkulor att man MÅSTE ta upp 1,5 platser på tunnelbanan?

Det är ju bara män som sitter på det sättet. Jag har aldrig sett en kvinna sitta så. Men nu vägrade jag att sitta på halva arslet ute på kanten. Jag satte mig ner och började pressa mitt lår mot hans.

Risken finns ju att mannen i fråga tar det hela som en invit. Risken finns också att man själv tycker den oönskade kroppskontakten blir våldsamt obehaglig och därför sätter sig på halva arslet ute på kanten.

Men idag upprepade jag mantrat "pressa lår är mysigt, kroppskontakt är fint" och se på fan! Han flyttade ihop sina ben. Seger!

1 kommentar:

Kristina sa...

Ha ha bra jobbat, jag brukar göra på samma sätt faktiskt :D ;) även fast jag kan tycka att det är lite jobbigt ibland med den där lårkontakten man måste ha innan det är över. :S