måndag 24 september 2012

Det är INTE bara insidan som räknas

Det roliga med att ge bort saker är att man då gärna vill göra något fint att förpacka det man ska ge bort i.

Här använder jag pinterest till mycket inspiration. Ni minns säkert att jag för ett tag sedan tillverkade små badbomber. Det var ju så himla roligt och enkelt och fram för allt billigt, att jag faktiskt ville prova att ge bort dem. Jag får ju sån himla kick av att ge bort saker, och särskillt när folk blir sådär strålande glada. Så eftersom jag, som så många andra, jagar mina kickar bestämde jag mig för att prov-ge-bort till den person som jag vet blir glad vad jag än ger henne (nästan). Nä, inte mamma. Min fina jobbkompis. Hon som fick frukost i egentillverkad presentpåse, ni minns kanske?

Hursom, hon blir alltid jätteglad för saker man ger henne. Har man dessutom piffat till det hela är det ännu bättre. Här är något som jag fick ide av på just pinterest.
Sen blev det ju lite badbomber över och det kan ju vara roligt med något trevligt att ha dem i där i badrummet. Så det fixade jag också med en burk, lite jutegarn och en bit bomullspets.

2 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

Så fint du har gjort. Förstår att din jobbarkompis blir glad av dina presenter!! Vi önskar en fin dag! kram emelie och elin

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Nä, hörrö..
Nu börjar man fundera på vart du tagit vägen.
Allt väl med dig?