tisdag 21 augusti 2012

Snarare helpretto...

Jag slängde ett getöga på min egen blogg nyss och en sak slår mig. Fy fan vad det senaste inlägget känns syster duktig. I vardagliga livet lägger jag en stor fet spya på prettomorsor som minsann "gör aaall mat från grunden" och dessutom använder det för att framstå som en bättre förälder än någon som inte gör det. Och här sitter jag och fullkomligen vräker ut min självgodhet och sylt över hela internet. Usch!

Fast jag har ju å andra sidan aldrig påstått att jag INTE är pretto. Fast jag vill inte erkänna öppet att jag är pretto, bara lite smygpretto...

2 kommentarer:

Kristina sa...

Du får vara pretto, för du är duktig :) Tycker om att läsa din blogg och få lite inspiration, så fortsätt! Jag planerar nämligen också att bli pretto ;)

Malin på pastill.nu sa...

äh, inte pretto, jag vet ju att du inte ens orkar klippa en gräsmatta, haha ;-)
man ska göra det man tycker om, då blir det liksom alltid bra!