tisdag 10 april 2012

Seeking Mona...

Mona, var har du tagit vägen??? Jag kommer hem från påskens bravader, ser ett nytt inlägg ifrån dig och när jag ska gå in för att läsa var du har flyttat din blogg (eller om du rent av har slutat blogga) så finns inte inlägget kvar och hela din blogg är raderad från bloggfamiljen.

Jag blir så ledsen! Nu hittar jag dig inte och vet inte var i cyber jag ska börja leta. Kan någon hjälpa mig???

Det är bloggen som hette Monas Universom jag pratar om. Jag vill veta hur läget är i fiiiinhooden!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

www.monasuniversum.se

Hälsningar från Jeanette som brukar kika in här lite då och då.
Provade lämna en kommentar i går men den verkar ha försvunnit. Hoppas denna funkar så du hittar Mona :-)

Ha en fin dag.

Fisan sa...

Tack snälla, söta du!

Va roligt att du brukar titta in, det är så himla kul att höra av er som läser.

Ha en toppendag du med!