onsdag 14 mars 2012

Mysteriet med signaturen "h"

Det har varit spännande här på bloggen det senaste dygnet. Väldigt spännande för mig i alla fall. Det började med en ganska så kryptisk kommentar från signaturen "h" i mitt Martha Stewart inlägg. När jag inte kunde komma på vem h var så blev jag frustrerad och skrev ett inlägg om hur taskigt det är att göra mig så nyfiken. "h" kommenterade även det här inlägget. Jag blev ännu mer frustrerad men helt plöttsligt slog det mig vem det var!

En gammal kompis från den glade studentiden på Teknis som har flytt huvudstaden och funnit både arbete och kärleken på Sveriges baksida, Göteborg (undra hur många jag kan få igång med den här meningen :D). Jag blev väldigt glad av att se att han läser min blogg, jag hoppas att hans gulliga sambo också får läsa.

Så välkommen till bloggen min kära vän "h"!

Inga kommentarer: