fredag 9 mars 2012

För er som undrar

Jag har inte trillat av pinn. Jag har bara varit upptagen i det verkliga livet så jag har inte hittat tid till att blogga. Men det betyder inte att jag bara dumstirrat på Grey's Anatomy. Jag har producerat flera fina saker. Några är inte riktigt färdiga än. Det behöver pimpas lite mer. Jag har också vansinnigt många pysselprojekt på gång så jag har svårt att hålla alla i huvudet.

Men mer om det snart. Min senast mani är virkning, jag har hunnit riva av 2 mössor till Lill-Fisan och båbörjat en till mig själv. Men det blir så ful att jag har lagt av nu. Nästa virkprojet blir en lite väska. Det blir spännande att se hur det slutar. Jag tror dessutom att jag måste göra som Fröken Pyssel och sy lite UFO-påsar.

Dessutom har jag kommit på att min man spelar tennis (borde ju inte vara en överraskning efter 10 år tycker man). Det fiffiga med den sporten är att man tydligen måste köpa nya bollar hela tiden. Bollarna kommer i raka cylinderformade rör med lock. Det här borde man ju kunna göra något roligt med tycker jag...

2 kommentarer:

Kristina sa...

Gumsan vad du är duktig, lite avis blir jag på allt du hinner pyssla med :) Jag har dock lyckats vara med och hålla i ett barnkalas - den du! ;) Hoppas vi hinner ses snart igen, en kaffe i solen kanske? Försöker smita in på msn imorgon och om du har tid kanske vi kan prata lite? kram kram kram :)

Anonym sa...

Jag såg på kinokos blogg att hon hade gjort ett paraplyställ av ett gammalt vinflaskerör. hon hade piffat det med tapet, himla fint blev det! Kanske något sådant?

/Malin