tisdag 13 mars 2012

Det här med kommentarer

Alltså, jag tycker att det är vansinnigt roligt att få kommentarer på mina inlägg. Oftast är det mina vänner med egna bloggar som kommenterar men ibland då och då dyker det upp någon som jag inte känner.

Den här gången är det tydligen någon som känner mig, men som jag inte för mitt liv kan komma på vem det är. Kommentaren är i mitt förra inlägg och då är det någon "h" som säger att jag gärna får komma utan present. De blir bara glada att se mig.

Så rasande trevligt! Men vem är "h"?

Inte mamma och pappa (de skriver alltid under med m&p), inte syrran, inte maken, inga kompisar jag spontant tänker på, men det måste ju vara någon jag känner. Eller?

Så du "h" var inte så förbannat hemlig, du vet säkert hur nyfiken jag blir och njuter lite sadistiskt av att plåga mig såhär. Ge dig till känna så vi kan umgås lite! Ett glas vin eller två?

1 kommentar:

h sa...

Men jag gillar att vara hemlig!

(Fast hur många människor känner du som du inte sett på länge som kan tänkas skriva under med bara "h"?)