torsdag 16 februari 2012

Alla andra bloggar utom den här

Meningen med gårdagens kväll var att jag skulle redigera foton, göra lite fina fotomontage och skriva om familjens Alla Hjärtans Dag firande och pysslande. Precis som alla andra pyssel och bakbloggar (jag vill ju så gärna vara lite main-stream). Vad som hände var att jag, efter att ha nattat Lill-Fisan, blev väckt av maken 22:30 av att han föreslog att jag skulle gå och borsta tänderna och gå och lägga mig på riktigt. Så naturligt blev det inte så vansinnigt mycket bloggande om hjärtan då, men på't ikväll igen.

Ett litet smakprov på hur firandet slutade får ni här:


Jag vill bara tillägga att jag känner mig vansinnigt utvilad idag. Fattas bara annat när man har sovit från ca 19:30 till 05:55. Hur många timmar sömn blir det? ...hm... räkna, räkna... Holy moses! Det är ju över 10 timmar! Vad är jag? En 2-åring!?!

Inga kommentarer: