onsdag 31 augusti 2011

Det kom ett litet paket...

Igår när jag kom hem sa maken att "du har fått ett paket". Jaha, tänkte jag, vad har jag nu handlat som jag har glömt bort? Men på hallbordet stod ett litet fyrkantigt paket inslaget i muffinspresentpapper och grönt snöre (som Lill-Fisan för övrigt åt till middag) och mitt namn och adress prydligt textat på.

Jag satte mig vid middagsbordet och vi började spåna vem som skickat det. Jag måste erkänna att jag inte tog det utan det var maken som plockade det. Paketet kom från Fröken Pyssel, den lilla gullhönan!

So, this one is for you, sweetie!
Härliga kanel och äppelmuffins med valnötter i de söta
silikonformarna från snälla Fröken Pyssel.

1 kommentar:

Malin på pastill.nu sa...

Åh, tack!!! :-D Supergoda! ;-) Roligt också att snöre och papper var ätbara ;-)